bohl

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Kvällen igår :D

Av Amanda Bohl - 27 december 2010 11:29

Hejsan!

kvällen igår var gymmt KUL :D de var jag bella å malin S. vi babbla i flera timmar å skrattade så att tårarna rann ;D jag och malin berättade för bella om allt dumt vi gjorde när vi var små xD hur kul som hellst. Allt dumt vi gjorde är inte ens värt att ta upp här... :P


I morse var det jag som fodrade morgonen :) Rätt så mysigt iallafall tycker jag.

men min kära förkyldning har kommit tillbaka lite -.-' jag är tät å helt grötig i halsen å nyser å hostar.... inte kul! men halsen gjorde ont när jag vaknade men nu känner jag inte av den :D

idag ska jag ut i stallet å jag funderar på att ringa te Zooie å kolla om vi ska hitta på något. ^^,


  Ja o Zooie kedjade fast oss i varandra ^^ de va typ i 7an :D   nått år gammal bild på mig å ferris<3

 


kunde int låta bli att ladda upp denna söta bild på bella<3

  Haha korta stigläder... de va mina när ja va liiiiten :D   Princess <3   lite cp morgon bild på mig å Zooie  

Liten bild bomb xD men ja hittade typ 300 bilder till som är helt flumm ^^,


hade gött! kraaam

 
 
Isabelle

Isabelle

27 december 2010 13:26

Hejsan hoppsan, Herregud! Hade nästan glömt den bilden, Jag ser helt drogad ut men så såg jag ut då..Vackert (harkel* host*

Puss! <3

http://www.bellaaaengstrom.bloggplatsen.se

Amanda Bohl

27 december 2010 17:55

den bilden är ju jätte fin ju

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Bohl - 24 februari 2011 17:54

jag har ny blogg:)   http://mandaluppen.blogg.se   http://mandaluppen.blogg.se     kolla in ;) hade bra! ...

Av Amanda Bohl - 6 januari 2011 18:41

Hej! igår kväll pratade jag med Zooie<3 i telefon och då kom vi på... varför prata i telefon i evigheter när vi bor bara 5km ifrå varandra ;P så jag fick pappsen att sjutsa mig å lite pakning till bästaSofie :) så där sov jag från igår tills ida...

Av Amanda Bohl - 4 januari 2011 18:22


Hej! idag gick jag upp jämt innan  9 och käka frulle å gick ner till stallet och mockade sen kom fillan och vi red ut i snöovädret! men det gick rätt bra ändå ;) ferran var piggelin men det gick helt ok för att vara hur mkt snö som hellst. men nä...

Av Amanda Bohl - 3 januari 2011 22:14

hej! som rubriken säger så har jag varit hos felicia å sovit där från igår så där av inget bloggande... men iaf idag har ja ju vare hos fillan å igår kollade vi på film typ halva natten :) vi kollade på Livet enligt Rosa hahaha ^^ men a iaf ^...

Av Amanda Bohl - 1 januari 2011 22:11

hehe min rubrik på förra inlägget är FEEL hahaha det står: '' första januari 1011 :)'' hahah jag menade naturligt vis: första januari 2011 :)   Hade Gött!! kram ...

Presentation


läs i presentationen ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards