bohl

Alla inlägg under december 2010

Av Amanda Bohl - 31 december 2010 17:12

... på 2010 :)

det känns väll bra?

men året har gått sjuuuukt fort! herregud lite för fort tror jag nästan... ;)

men de har väll vare helt ok... Jag har överlevt MYCKET xD

men nu sitter iaf jag här me bella å sen ikv kommer Zooie men snart ska väll vi duscha å göra oss iordning lite.


idag red jag mamma å fillan ut.  det gick jätte bra men lilla ferran var lite taggad men de va ju rätt kul :D

men hon kändes mjuk o fin i alla gångarter. men vänster galopp var den svåraste för dagen hon ville gärna gå i lite för gög form då :P men efter en stund gick de liiite bättre, men jag får galoppera rött fort för att lavve å mamma måste ligga bakom annars får ferran ryck xD


Men iaf... Ni får ha ett GÖTT NYTT ÅR!! :D

Kraaam Mandaa

Av Amanda Bohl - 29 december 2010 23:15

Hello!

idag har jag vare överallt å ingenstans... xD

först hos farmor :) å sen till norenberg :) å sen en snabbis te farfar :)

ojj va smily jag använder i dag da :P

Ferripluttan fick vila idag iaf :) å i möra blir de uteritt me fillan å jullan.


Men igår var ju ja å Zooie på stan :D de va as kul!! ja å zooie har ioförsig alltid sjukt kul hihi ^^, men jag köpte 2par jeanstights å en snygg stickad tröja på Gina

å så köpte ja en ny mobil... för min rosa lilla älskling är liiite halv pajj så de blev en akut telefon på rean.

En sonnyericsson W100i spiro int världens bästa men den duger   .

man kan ju ringa smsa ha musik å ta kort va mer behöver man?? xD nej men asså jag har ju redan en as bra kamera så hallå? xD

nej usch va ja ä oseriös nu haha men iaf ;)


 

så ser tfn ut :D lite söt iaf? men den ska blingas :)


hihi ja gillar att va OOooseriös x) heh


nej  nu ska jag nog ta mei tusan söveee :D mohahaahha!

Godnatt<3<3



Av Amanda Bohl - 28 december 2010 09:23

Hejsan!

Nyss käkat fruckost :) ska snart ut i stallet och rida och fixa där. Sen in och duscha och fixa mig för att ta bussen in till stan med Zooie<3

MELLANDAGS REA :D de kommer bli grymt kul!

  mupp bild på oss från typ 7an   Min Zooie<3 (jag som redigerat)     Jag å ferran<3 efter seger på KRK :)



Nu ska ja slänga på mig varma kläder å dra ut i stallet :D

hade Gött! Kram Mandaa


Av Amanda Bohl - 27 december 2010 17:55

som min kära rubrik säger... så ä ja GLAAAD :D ja å mamma red ut förut :) jag har inte ridit på läänge.... :/ å särskillt inte ''på riktigt''

men iaf det gick SUPER!! :D mkt bättre än jag trodde att de skulle gå. De kändes ju bra ;D men visst var hon lite stel osv, men inte så farligt å hon bukar typ ha lite damp å bara stegra å bocka... Men inte idag   

Guu va gla ja blev!

men jag har inte gort så mkt mer än stallet... men de va ju kul iaf :D

nu ska jag ringa te Zooie å smida lite planer för morgon dagen ^^, å så slår jag nog en pling till Bella oxå :D


http://zooie.bloggplatsen.se

http://bellaaaengstrom.bloggplatsen.se      


vet ej om de ble länkar men bara för att jag ä lite sämst på sånt xD


 

lilla snutt efter ridturen! hon ä så söt jag ''parkerade henne där'' med boxen öppen men hon stog sådär hela tiden medans jag hämtade/lämdade grejjor.

Såå duktig min lilla Fairytale   


Hade gött! Kraam

Amandaa



Av Amanda Bohl - 27 december 2010 11:29

Hejsan!

kvällen igår var gymmt KUL :D de var jag bella å malin S. vi babbla i flera timmar å skrattade så att tårarna rann ;D jag och malin berättade för bella om allt dumt vi gjorde när vi var små xD hur kul som hellst. Allt dumt vi gjorde är inte ens värt att ta upp här... :P


I morse var det jag som fodrade morgonen :) Rätt så mysigt iallafall tycker jag.

men min kära förkyldning har kommit tillbaka lite -.-' jag är tät å helt grötig i halsen å nyser å hostar.... inte kul! men halsen gjorde ont när jag vaknade men nu känner jag inte av den :D

idag ska jag ut i stallet å jag funderar på att ringa te Zooie å kolla om vi ska hitta på något. ^^,


  Ja o Zooie kedjade fast oss i varandra ^^ de va typ i 7an :D   nått år gammal bild på mig å ferris<3

 


kunde int låta bli att ladda upp denna söta bild på bella<3

  Haha korta stigläder... de va mina när ja va liiiiten :D   Princess <3   lite cp morgon bild på mig å Zooie  

Liten bild bomb xD men ja hittade typ 300 bilder till som är helt flumm ^^,


hade gött! kraaam

Av Amanda Bohl - 26 december 2010 17:48

Hejsan!

ny header :D å lite annat små mojjs...

nu har jag varit i stallet å det är fixat å vi drog om hagen lite grann oxå så att hästarna får en liten dunge att stå i när de blåser.

nu väntar jag på att bella å hennes familj plus malin (spets) å hennes familj ska komma hit :) myys å kul blir det!

nu ska ja kolla om ronny å emme städat upp på mitt rum efter sig, nu innan folket kommer :D

hade gött Kraaaam

Av Amanda Bohl - 26 december 2010 14:34

Hellu!

Min jul har varti gör mysig å kul :D. men tyvärr har jag varit sjuk... (förkyld) men detta är andra året på raken som jag är halvdålig på jul -.-'

I julklapp fick jag:

* presentkort mitt i citty x2

*presentkort bergvik

* 2 tröjor

*Jacka

*flece jacka

*''smink låda ''me massa ögonskuggor å sånt kul :)

*foundation

*puder

* mascara

* rid täcke reflex

* kavaj garderob som ser ut som ferrans täcke å trandsport skydd.

* björnborg trosor

* varma Ull sockor

* duch tvål

* bad grejjs av Zooie<3

                                       

Det är de Jag har fått :D har säkert glömt nöe men ändå ;)

tack för allt!! :D

idag har jag inte gort så mkt.. förut va annmarie tobias å barnen här å hälsade på :) å sen ikväll kommer maj å janne å Malin :D


nu ska jag nog göra en ny header till bloggen :D

sen stallet!! hade gött!! :D

 

sommar bild! :D

Av Amanda Bohl - 23 december 2010 21:34

som sagt inte alls långt kvar till jul :) Nyficken på vad jag ska få?! men det är väll det som är det mysiga/roliga med jul?

jag är typ sjuk -.- lite booring... min hals å mitt hövve.

under dagen har jag varit i stan me syrran å köpt julklappar å julkläder :) sen har jag städat å diskat.

nu sitter ja å tittar halft på bingolotto å lite på mamma som klär granen å nördar lite bloggar å fb ;)

HA EN RIKTIGT JÄVLA GO JUL!!!     

Kraam <3

Presentation


läs i presentationen ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards