bohl

Alla inlägg under augusti 2010

Av Amanda Bohl - 31 augusti 2010 20:10

Hej :)


nu var det ett tag sen jag skrev här  men men,


 det har gått en å en halv vecka i skolan

det är helt ok :)  men nu ä ja

av me kryckorna å har ridit 2 ggr :)

jag ska rida DM på björkliden till helgen :)


idag red jag ferran på volten hon känndes helt oki:)


Idag ringde jag å jullan angående praoplats å vi ringde t till Jan brink :)


vi skulle ringa igän om en vecka å så får vi svar då :D


en vecka där  skulle inte vara fel ;)


jag hade fått fina komentarer om bloggen så jag tackar!! <3


nu ska jag kolla lite på fortet å sen blir det engelska pluggning -.-


  flygfoto på tullstorp :)


 

så sjuukt vacker!! :D


hede bra!! kramiis mandaa


Av Amanda Bohl - 24 augusti 2010 20:58

Hejsan ;D


skolan idag va helt ok :)

men man (jag) blir väldigt lätt stressad så de va lite jobbigt i dag me vissa grejjer men ja tänker  inte gå in på detalj :P


idag har jag vare me Zooie<3 vi typ babbla å spela< singstar :D

i dag har jag mockat första gången sen ja blev sparkad :D

men jag har grymt ont!!


hinner int skriva mer nu för ja ska ta en kvälls macka å sen sova!!

hade bra så hörs vi :D

kramiis mandaa

Av Amanda Bohl - 23 augusti 2010 15:31

hellu :D

skola i dag kul :) skriver om de i kväll :)


men ja tänkte bara säga att igår va de besökar rekord :D

Kuligt!! ;)


fortsätt läs!! ;D

nu ska ja hjälpa fillan me ridningen :)

hörs sen hade bäst! kramis Mandaa

Av Amanda Bohl - 22 augusti 2010 21:55

Hej! ;D

nu har jag duchat gort ansiktsmask o.s.v :D

jag har även gjort ett youtube konto :) å så har jag laddat upp en film :)

det är en film på mig å fairytale sommaren 2009 på björkliden. jag rider

LA:p1 :D det var då jag kvalade in på nationell :) jag red på 63,??% å kom 2a efter

Nicoe Jacob( www.digwigdum.blogg.se)



vet ej om detta funar det ä första gångn jag testar ;D


nu ska jag snart sova skola tomorrow :)


hade bäst!!

kramis mandaa

Av Amanda Bohl - 22 augusti 2010 11:50

Hej :)

igår blev det ingen inlägg för att ja va me bellis å va int skrivsugen igår...

men iaf :) bella sov härfrån igår :) å så kom syrran hem å va me oss :) vi kolla på film å jag slinga syrran (blond)  å ja å bella spela singstar :D

vi hade det riktigt trevligt :)

ja prata i tfn igår me bästa Sofie oxå :)

på em typ så kom fillan å jullan till stallet.

mamma hade redan mockat och gjort allt.

men jullan red ut på lavve :)

å fillan skulle rida pinnen men han hade tappat en sko :( men han ska skos på

tisdag:D

jag går fortfaande på kryckor... :( men knät ä lite bättre iaf :) jag kan gå

lite med benet :)

jag startar dagen med 3 tablatter å vid lunch tar jag 2 å vid kvällen tar jag 1 eller 2 till... man känner sig iaf som en knarkare eller nått? xD


Yippi skola i möra :D vi ska vara ute i skogen å göra lekar :)

guud va kul ELLER INTE!!

men vi slutar iaf ganska tidigt bussen hem går 13.55 så ja e hemma typ 14.05-14.10 så de blir ju gött iaf :)


jag ska kolla med fillan om ho vill rida ferris idag :)

för hon ksn ju ändå inte rida pinnen...


nu ska ja ringa henne sen ska ja nog ringa Zooie :D

jag ska ladda kameran inför i morgon:)


ikväll ska ja ducha å göra ansikts mask så man int ser rutten ut i fejset i möra, haha nejdå :P

ja ska försöka gå å lägga me tidigt :)

ja å bella sa typ godnatt vid halv två -två å då va de  fem timmar kvar tills vi skulle upp igän hehe  ;D

de va nog min dag/ar

        hade bra:D

kramis mandaa

Av Amanda Bohl - 20 augusti 2010 19:14

hej!

idag har ja vare me fillan hon sov har tills idag oxå :D

vi har haft as kul som vanligt!!

vi gick upp vid halv sju å fodra hästarna sen hade vi tänkt att sova en stund till

men vi va pigga så vi gick å käka frulle å flumma :D


sen satte vi oss vi datorn  å kolla lite dressyr klipp på youtube å kolla på ponnysar på tillsalu :D


sen red hon ferris å så grejja vi lite i stallet ja borsta ferris å hon mocka osv...

å när hon skrittde igång ferris var jag lite envis å hoppade med på kryckor en bit

å då hittade vi kantareller :D ja plocka dom å efter de fick jag EXTREMT ont i knät.. men det var as gott me kantareller till lunch :D


när vi käkat lunch så kommer ja int ihåg va vi gjorde xD bra minne haha


men sen låg vi å gosa me alice<3 å då kom åsa (fillans mamma) å då följde ja me henne hem i ngra timmar :D vi typ babbla å grejja å hade kuligt!! :D


ha ghade tänkt att lägga in ngra youtube länkar mwén de vill inte funka... dom kanske komer in senare ikväll eller i morgon...


  snäll ponny iaf :D hon följer sin ledare xD

  nu ska jaa ringa zooie å bella :D


hade bäst!

kramis mandaa

Av Amanda Bohl - 19 augusti 2010 22:35

hej!

sen sist har jag hjälpt fillan me pinni dom va jätte duktiga!! flumma me jullan å fillan :)

fillan söver hos mej inatt oxå :D

nice!! imöra ska vi fodra hästarna vid ca. halv sju  tidiig morgon -.- men man måste ju börja vänja sig... bussen kommer gå här ifrån kvart över SJU på morgonen..

men det ä bättre att få lång väg på morgonen än eftermiddagen :D


nu kommer det ngra bilder :D

 

bild från när ja va me bellis ;D

 

lite suddig men ändå.. fillan å ferris förut :D


nu ska vi sova godnatt!!


kramis mandaa





Av Amanda Bohl - 19 augusti 2010 16:37

hej!

nu ä ja me fillan :D hon har söve här sen i går :)

idag vakna vi vid ca halv 9 :)

vi gick upp å tog ut hästarna (eller ja fillan gick å ja hoppade)

efter de käka vi frulle ;D å sen grejja vi lite å efter de blev det stallet =D

Fillan har ridit ferris åt mej idag på volten för mig :) båda va as duktiga!!

fillan kanske ska få göra en start på ferris nu i höst :)


när hon ridit ferris så gick vi in å gjorde lunch.

koskos å kasler å sås blev de jätte mumsigt:)


nu sitter vi här å muppar :D vi har kollat lite bloggar m.m

nu ska vi typ ut i stallet igän så fillan får rida pinni :D


bilder blir de sen :D


hade bäst!! kramis mandaa

Presentation


läs i presentationen ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards